maandag 7 december 2009

-

In de nacht van zaterdag op zondag ging Denise helemaal los. Sinterklaas en zijn pieten kwamen ook gezellig langs. Ik wist niet dat hij zo soepel was in de heupen! Volgens Sinterklaas was ik heel lief, en piet veegde zijn zwarte wang tegen mijn wang, wat nogal lacherige reacties opleverde van andere mensen. Zondagavond gingen we met de familie wokken. De loempia's vlogen naar binnen. Mijn zusje at iets te veel door elkaar en spuugde 's avonds haar wasbak vol. Wat is wokken toch fijn (dachten mijn ouders)! Vandaag had ik een stagedag. Het was weer leuk. Nu duurt het weer een poos voordat ik weer ga stagelopen. Ik ben ook uitgenodigd voor het kerstdiner :). Nu ga ik televisie kijken!

4 opmerkingen:

  1. Ik hou van wokken!
    Wij gaan altijd in Rhenen, bij het Wok Paleis. Daar kun je voor €20 p.p onbeperkt eten, zovaak lopen en opscheppen als je wilt. Alleen het drinken moet je dan nog appart betalen.
    Ik vind het op z'n tijd wel lekker, maar het is niet iets om elke week te doen!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een groep is het altijd leuk om te gaan. De een loopt 3x en de ander 5x bij wijze van!
    En uhh, het is maar een keer per jaar kerst enzovoorts dus deze maand mag het! ;-)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.