zaterdag 20 maart 2010

OMG

Hói! Vandaag moest ik werrukuh. 't Was gelukkig niet zo druk. Ik heb nog wel dubbel gelegen om een paar mensen. Er kwam een man binnen met zijn zoon. Zijn vrouw bleef in de auto zitten. Die jongen kwam asociaal kouwgomkauwend en met een zonnebril de winkel in. De vlaai die ze graag wilden hebben was er niet. Toen ging die jongen bellen.. BELLEN naar zijn moeder - die nota bene 10 meter verderop in de auto zat - om te vragen of een andere vlaai ook goed was. Ja, daar zijn mobieltjes toch voor. Waar zijn ze anders voor uitgevonden? Dat zei hij. Echt niet te geloven. Hij was ook nog overduidelijk gay. Daar heb ik niks tegen, maar die hele situatie werkte nogal op mijn lachspieren. Wat moet je toch met zulke mensen? Maar goed, straks ga ik lekker uit! Het thema is sixties, dus we gaan op hippie chic. Kus.

7 opmerkingen:

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.