woensdag 24 maart 2010

I'm feeling good

Heeeu. I'm so busy! Stage, stage, stage. Vandaag gaf ik een veilig en vlot leren lezen-lesje. We gingen ook met de kinderen zwerfvuil opruimen rondom de school. Het zag er grappig uit, die kleine kinderen met een vuilniszak groter dan henzelf en met in de andere hand een prikstok. Wij zijn goed bezig geweest! Morgen ga ik een schrijfles geven en rekenen. Allebei best lastig, ik heb nog nooit eerder een schrijfles gegeven. Ik heb ook nog na school een soort overlegmoment dat gaat over stillezen. Ik moet echt van allerlei dingen doen in de stage, ik hoop maar dat ik niks vergeet. Daarnet nog gesport met Lisa. Ben moe! Even voor de duidelijkheid: de foto is van afgelopen zomervakantie in Frankrijk.


Jason Derulo - Ridin solo

7 opmerkingen:

  1. is het voor die kleding niet een beetje te koud nu??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sandaaltjes&armband zijn nog steeds super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ anoniem: foto is van afgelopen zomervakantie in Frankrijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heehee,
    mijn andere blogspot: loveoverhealing
    kon ik niet meer opkomen..
    dus vandaar heb ik een nieuwe gemaakt,
    nog een beetje leeg allemaal maarja dat komt nog wel! Je site is nogsteeds zo leuk, loveit.

    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van die schoenen [L]
    En idd, die foto kwam me al erg bekend voor haha

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DAt afval prikken moesten de kids van mijn stage ook. en wat vonden ze dat leuk NOT haha ze hadden er allemaal geen zin in:P leuk om te zien dat jij ook voor de klas staat;)
    en leuk blog heb je <3

    Anouschka
    http://anouschattack.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.