zondag 6 juni 2010

Sigh

Gisteravond had ik een feestje. Het was een gezellige avond. Leuk om sommige mensen weer eens te spreken! Mijn vader had me gebracht met de fiets achterop de auto, maar uiteindelijk ben ik met iemand mee teruggereden. Nu heb ik geen idee hoe ik mijn fiets weer terug krijg. Ik wist al wel dat mijn ouders er niet zo blij mee zouden zijn, maar ja.. Vanochtend heb ik meer dan drie uur aan mijn schrijfportfolio gewerkt en ik ben er maar anderhalve vraag mee opgeschoten. Dat schrijfportfolio maakt me zo chagrijnig, ik heb er echt een hekel aan. Gisteren heb ik trouwens ook nog met een klasgenoot aan een aardrijkskunde opdracht gewerkt en morgen heb ik mijn eindgesprek op school en ga ik ook aan de slag met iemand. Het is echt vermoeiend. Ik merk ook wel dat ik wat minder tijd heb om te bloggen en dat zie ik ook aan de bezoekers. Maar ja, nog drie weekjes school en ik ben er vanaf.. eindelijk!

9 opmerkingen:

  1. Succes met je school. ik merk ook dat ik minder bezoekers krijg omdat k een tijdje niet poste, echt jammer. maarja dat komt wel weer ;)
    Mooie foto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi heb ik precies hetzelfde!
    maar ik blijf je volgen hooor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cool blog! you take really nice pictures :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke foto!
    die bloemen van je vorige post trouwens ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post & Leuke foto!
    Ik zal ook erg blij zijn als het schooljaar voorbij is, wij moeten nog 5 weken.

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.