zaterdag 7 augustus 2010

Flashback


Swedish House Mafia - One

13 opmerkingen:

  1. These pictures are beautiful O.O I looks like a modern fairytale. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw! lijkt me zo leuk om daar te wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die heusjes zien er zo gezellig uit! Zalig nummer trouwens x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat snap ik wel maar ik koop wel vaker schoenen bij de H&M en ik pas maat 39 meestal wel! En het is net zoals bij kleding, ik bestel het, ik pas het, en als ik het niet pas, stuur ik het weer terug! Je betaald pas als je het hebt gekregen en als je ze niet wilt dan moet je ze retourneren voor 1,-! En de verzendkosten! Maar vaak hebben ze de schoenen van H&M niet in alle filialen!
    Maar ik raad je de schoenen echt aan! Ze zitten echt heerlijk en ze passen goed!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah jaloersss!
    Wij gaan naar zeeland =[

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.