donderdag 14 oktober 2010

Lose your lipstick

Zoals je weet had ik vandaag mijn laatste twee toetsen. Ik weet niet zo goed wat voor resultaten ik kan verwachten, actually. Topo ging in ieder geval goed, haha. Natúúrlijk moest ik ook even de stad in. Ik heb een cardigan en een t-shirt bij de H&M gekocht. Kun je nooit genoeg van hebben.. Morgen ben ik lekker vrij, hmmm. Misschien moet ik maar weer es wat aan mijn kamer gaan doen. Volgende week heb ik een hele week stage, dus ik moet ook weer lesvoorbereidingen gaan maken waar véél tijd in zit. Maar nu hoef ik even niks!


Kimberly Cole - Smack you

24 opmerkingen:

  1. Leuke cardigan! En heerlijk dat je toetsen erop zitten! Ik heb er morgen 1 en volgende week vrijdag 1.. Bagger!

    xx Cristi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuuuk!
    ik hoop voor je dat je toetsen goed gingen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehw die cardigan is leuk!
    Zo'n basic, maar dan met een leuk 'printje'!

    Hoop dat de uitslagen ook goed zijn trouwens ^^
    Welke klas/opleiding doe je? :O

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die hele outfit ziet er heerlijk comfortabel uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hello,we love your blog and we will follow you.do you want to follow us to,because wa are new and we don't know how to get followers.
    love,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Je kan er inderdaad nooit genoeg van hebben :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat topo goed ging. Bij mij juist niet :P

    een 1,6 (oeps!)

    Xx Ellen
    PS: Geniet van je vrije dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een leuk vestje! staat die ook op de h&m site?
    en die bovenste foto is echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je reacties!
    &Haha ja dan had ik het toch goed,
    ja ik onthou het altijd maar dan toch niet, en dan haal ik iedereen door elkaar haha :)
    Maar waar loop je stage dan? Want ja indd. daar woon ik ^^ wow knap dat je dat onthoud zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke outfit, zeg. succes met je stageweek volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. these shots are so adorable! your blog is really amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke spulletjes heb je aan
    maar vooral ook supermooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Where're you from? The Netherlands? I absolutely love the way I feel just by looking though your pics. You've got that special something that i adore. You'll definitely be one of my saved blogs. XoXo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. van de H&M krijg je nooit genoeg. :$:$ XD

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke cardigan! staat je goed. Er zitten in Utrecht heel leuke vintage winkeltjes, dus als je nog naar je nicht gaat kan je misschien gaan kijken :).

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.