maandag 27 december 2010

That's the question

Ja, ik ga het doen. Een Q&A! Ik heb het nog nooit gedaan, maar hopelijk vinden jullie het leuk en stellen jullie een vraag. Zelf vind ik het altijd wel lastig om te bedenken wat voor vraag ik iemand wil stellen.. Ik weet niet hoe het met jullie zit! Hmm, een lange post wordt dit dus niet. Ik heb ook niet zoveel te melden, alleen dat mijn kamer overhoop ligt, omdat ik weer eens aan het veranderen ben. En ik heb honger. Stel nu maar je vraag schatje.

18 opmerkingen:

  1. euhh vraag haha

    Maak je alle foto's op je blog zelf ? En daarmee bedoel ik foto's zoals in deze post ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om wat voor redenen wilde jij een blog maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voel je je soms verplicht om te posten?
    Wie maakt de foto's van jou outfits?

    (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. euhmmmm
    wat is je lievelingswinkel XD
    hoeveel paar schoenen heb je
    wat staat bovenaan je verlanglijstje voor de lente?
    wat zijn je goede voornemens?

    (oke dit is wel heel random maargoed ^^)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wanneer ben je begonnen met bloggen?
    doe je nog iets speciaals om sneller meer volgers en bezoekers te krijgen? (reclame)

    XD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's!
    Heb je een vriendje, zo ja hoelang zijn jullie al samen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben ook erg benieuwd wie je outfit foto's maakt, zit je op een sport & waarmee bewerk je je foto's?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat denk jij dat dé items worden voor volgend seizoen?

    en ik ben ook wel benieuwd wie jouw outfit foto's neemt !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat is het nog mooi wit op die laatste foto! Nu is de meeste sneeuw alweer weg haha.. En ik vind je ringen tof, vooral die rode en gele zien er awesome uit.
    Mijn vraag aan jou:
    Wat is je favoriete kledingstuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je een Q&A doet! Zo als je zelf zegt is het best moeilij kom een vraag te verzinnen. Ik weet ook zou gauw niks!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk dat je een Q&A doet denies!
    uhm; wie of wat inspireert jou? liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat voor stijl heb je ??

    En hoe denk jij over mode ??

    En hoe is het bij jou begonnen, met kleding ??

    Draag je veel make-up ??

    dat zijn mijn vragen :P

    Xx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oei oei oei wat een vragen al!
    Jemig ik kan me nu niets meer verzinnen eigenlijk,
    was ook wel benieuwd naar wie je foto's maakt en hoe je ze bewerkt, maar dat is dus al gevraagd ^^

    Verder haha erg herkenbaar van de kamer!
    Ben zelf ook bezig, alleen weet nog niet wat ik ga doen, met als gevolg dat m'n bed nu midden in m'n kamer staat XD

    BeantwoordenVerwijderen
  14. waar zit het 2e hands winkeltje waar je altijd heen gaat? want ik woon vlak bij lelystad en ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.