donderdag 7 juli 2011

Necklace / nailpolish

Vanmiddag ben ik met mijn moeder naar Lelystad geweest. Ik heb voor de verandering eens geen kleding gekocht. Dat was eigenlijk omdat ik niets leuks kon vinden. Wel heb ik een hele mooie ketting gekocht! Ik ben er zó blij mee, het was echt iets dat op mijn wishlist stond. En toen ik bij de kassa kwam was ie ook nog eens goedkoper dan op het prijskaartje stond. Ik heb ook nog wat nieuwe nagellakjes gekocht, ze waren maar één euro per stuk. En oh ja, ik heb ook eindelijk eens churros geproefd. En die smaakten prima, haha. Liefs!

23 opmerkingen:

  1. churro's of gewoon churros? haha want als je die tweede bedoelt die zijn echt zo lekkerrr, op de markt in frankrijk vind ik ze nog steeds t lekkerst hihi

    en die nagellakjes zijn mooi, maar voor 1 euro?!
    ben benieuwd hoe de ketting staat x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar heb je de nagellak gekocht? De 2de en de 4de vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, waar is de ketting van?
    En Safari lakjes zijn fijn! Maar als je ze vaak gebruikt worden ze heel dik en kan je er niks meer mee :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je nagellakjes zijn echt prachtig, vooral die met de glitters ziet er heel interessant uit, haha!
    Bedankt voor je lieve reactie!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke dingetjes heb je gekocht!
    die ketting is echt gaaf! en leuke lakjes!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had ik het nog niet gezegt? Haha! Hij is van de Jane Norman wat te koop is bij de V&D. Heb hem gister ook in het lichtbruin gekocht, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die ketting is echt heel mooi, en waar heb je die nagellakjes gekocht? :$ x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De disconagellak en de ketting vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het boek is heel leuk vind ik! Het leest lekker snel en het ziet er vanbinnen heel leuk uit. Er zitten allemaal foto's en bonnetjes'ingeplakt' zeg maar, heel leuk!

    Wat een supermooie nagellakjes, en zo goedkoop :D ben ook benieuwd hoe die ketting je staat, hij ziet er gaaf uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je hem heel graag wilt moet je maar even emailen anders, want ik kan hem met 15% korting kopen wegens mijn personeelskorting! Dat scheelt toch..

    lifeofroshelle@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super mooi en hele leuke nagellakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waar heb je die nagellakjes gekocht! Ze zijn super mooi :)

    http://agirlwholovesphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, die ketting is echt gaaf! En dat tweede nagellakje is echt leeeeuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi !!

    Groetjes
    Eline's Photography

    ps: kom zeker ook is langs mijn blogje, en doe dan zeker mee aan de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat ziet die glitternagellak er gaaf uit! vind de ketting ook mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke lakjes zeg! En je ketting vind ik erg leuk! Churros is lekker hé? Ik had dat een keer gegeten op Koninginnedag in Amsterdam. :) Volgens mij woon jij trouwens echt dichtbij mij, haha. Lelystad is nog geen eens 25 minuten van mij vandaan, haha.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leeeuk!
    churros is heerlijk he! :P haha
    waar koop je die nagellakjes?

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.