zondag 18 september 2011

Outfit + blog of the week

Rawrrr. Ik denk dat ik verliefd ben op mijn nieuwe t-shirt en op de kleur van mijn vestje en nagels. Echt een mooie herfstkleur! Het bowlen was heel leuk gisteren, ook al was ik de slechtste, haha. Daarna hebben we nog wat gedronken (en gegeten: nacho's, stokbrood met kruidenboter) in de Rede. Op dit moment is er familie bij ons. Vanavond gaan we barbecueën, ook al regent het aan een stuk door. Het is gezellig en daar gaat het om.

Verder is het weer tijd voor een nieuwe BOTW. Dit keer is het Flo. Waarom Flo? Omdat ik haar zo leuk vind en ze een heel goed gevoel voor stijl heeft. Haar outfits zijn altijd super. Misschien een nieuwe blog om te volgen?

56 opmerkingen:

  1. Wat een leuk shirtje, leuke foto's. FLO heeft inderdaad een hele leuke stijl. Ik volg haar blog al een tijdtje.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige top! Waar heb je hem gekocht, als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh super leuk!
    Waar komt het shirtje weg?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke outfit en ik heb ook die cherry nagellak :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zie je er leuk uit! Hele mooie kleuren heb je aan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oee van waar is dat vestje? Is 'ie ook online te vinden? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Anoniem: van de H&M, de vrouwenafdeling. Vast ook wel online ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuke outfit! hele mooie combinatie! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een superleuk shirtje! :D
    dankje voor je reactiee <3
    ik volg je! zou je me terug willen volgen?
    xoxo"Sanne.
    www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. amazing look!love the top!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. stoere outfit!
    wat heb je een mooi blog. ik volg je.
    liefs, luna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat t shirt is super! En ik ben ook altijd de slechtste met bowlen... haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heeee zalige tshirt! die ben ik nog niet vaak tegengekomen. En liefde aan je ring!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super leuk! vind flo ook een erg leuke blogster!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je reactie, echt lief! Leuke foto's en je outfit is helemaal super! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. superleuk shirtje, echt heel origineel haha:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah, dat shirtje vind ik zo tof! Leuke outfit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a cool look- love that top and those booties!

    stylebymj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah wat ben je lief ! Je outfit is echt super, je ziet er geweldig uit!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bowlen is ook zo leuk! En je ziet er prachtig uit, top dat shirtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie blog heb je! en wat een leuk shirtje :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke foto's :D
    En prachtige outfit!

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. haha:)! super leuke foto's meid! en je tshirt is echt leuk.. raaawr!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wil dat shirtje oooooooook! Staat je super ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, waar heb je dat mooie kleur vestje gekocht als ik vragen mag? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. stoer! x
    Manon

    www.zoeandtaco.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het shirt en je schoenen zijn super!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauww leuke outfit! Dat shirt is echt een blikvanger (:

    BeantwoordenVerwijderen
  29. We hebben je een blogaward gegeven! (: Kijk daarvoor even op onze blog!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hihi nee het is een pruik ;)
    en wat een superleuk shirt heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je ziet er super uit, en wat een toffe foto's! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  32. echt heeeel gaaf!!!! ik ben helemaal weg van dat tijger shirt!! xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke look! En een mooie nieuwe header!

    Ik heb een nieuwe blog: http://laughlivelovechic.tk/

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heeel mooi gecombineerd die top!! De kleuren zijn zo mooi samen!
    En dankjewel voor je reactie :)!

    www.its-thelittlethings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.