dinsdag 3 april 2012

3 april

Hai hai. Ik heb weer twee dagen alleen de kleuters gedraaid, jeej! Was weer heel erg leuk. Uitspraken heb ik alleen niet echt onthouden, maar gisteren zeiden wel twee kinderen wat over mijn sjaal: 'Juf, waarom heb je een vlag om?' en 'Juf, dat is toch de Afrikaanse vlag?', haha. Vandaag gaf ik een hele leuke les met eieren (rauw, gekookt, gebakken). Vanavond ga ik weer lekker hiphop en sh'bam doen. Meee like.

Nero - Promises (Skrillex Remix) (Poisound Moombahton Remix) (luister)

23 opmerkingen:

  1. Wat zijn van die kleine kindjes toch schattig haha, aaah! Leuke foto's! Nog een fijne week X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat vroeg onze leraar ook aan een meisje. Heb je nou de vlag van Amerika om je nek? Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier vanavond, mooie foto! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat schattig die kindjes! Veel plezier met dansen (en dat andere?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt super! Mooie foto's. En grappig van die sjaal haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, kinderen geven zulk leuk commentaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto! Haha, schattig zijn ze die kindjes!
    Veel plezier met dansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto! Heel veel plezier vanavond. Echt lief die kindjes! Schattig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk die kindertjes altijd! veel plezier met dansen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. AAHH, wat leuk met die kindjes.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto! Die uitspraken zijn altijd zo leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En wat schattig die kinderen! En wat is jouw haar mooi zeg. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, kindertjes kunnen toch zoooo schattig zijn :D ! Mooie foto ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great photo love the effects :) I hope you will follow my blog :)

    leopardinleather.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie foto :)
    Veel plezier, haha
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. haha die opmerkingen van kindjes zijn altijd zo leuk, mooie foto! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.