vrijdag 6 juli 2012

Outfit

Oeps.. moest ik tóch nog naar school vandaag. Om verslagen op te halen en een studententevredenheidsonderzoek in te vullen. Wat een onzin :). Maar ik heb gelijk mijn mozaïek meegenomen. Die krijgt een mooi plekje op mijn kamer! Daarnet hebben Lisa en ik nog even een lekker broodje bij de Hema gegeten. Toen ik thuiskwam zag ik een brief van Nicole. Ik heb hem met een grote lach op mijn gezicht gelezen. Deze dagen ga ik ook zelf weer aan de slag, ik heb er nu echt de tijd voor.

Ik heb vijf keer gepost in zes dagen. Dit is een record, haha!

Blouseje - H&M, shortje - New Look, Schoenen - Axi schoen, Oorbellen - H&M, Ketting - H&M

34 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit! En wat fijn dat je vakantie hebt.
    Ook ik heb eindelijk vakantie haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je ziet er echt weer super uit!
    Is het misschien een idee dat je neer zat waar je je kleding hebt gekocht? Ik vind het altijd zo leuk wat je draagt, maar weet nooit waar je dat koopt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt heel leuk, vooral met dat neon erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dit vind ik echt een super leuke outfit! Je sieraden en nagellak maken het helemaal af.
    Je haar zit trouwens ook prachtig :). X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, en foto's.
    Staat je echt goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat jeansshortje is echt super cute! Jammer dat ik er geen New Look in de buurt van Lelystad is :(. Leuk gecombineerd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, hele leuke outfit! Het valt me trouwens nu pas op dat jij echt een mooie kleur ogen hebt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke short! Je nagels passen er goed bij, mooie outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, leuke outfit! Die sieraden maken het al helemaal af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Meestal vind ik denim op denim niet leuk, maar dit wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaah Denise ik ben echt fan van je outfits! Ze zijn gewoon altijd super! <3
    & Hema broodjes zijn altijd lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie outfit en geniet van je vakantie! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijke zomerse outfit zeg. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw je foto's zijn opeens zo mooi! De nagels matchen leuk bij je accessoires :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit! Mooie ogen heb je trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah die neon details staan echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toffe outfit! Je nagels met de ketting gecombineerd, dat is hem ook! Super! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit hoor! Ik ben totaal geen fan van spijker op spijker, maar dit vind ik echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie outfit, super dat denim op denim en die gele details zijn echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vindt dat broekje zoow leuk, vooral gecombineerd met de rest van je outfit.
    Ook die ketting en die oorbellen matchen goed.
    ik volg jou, volg je mij terugg?

    www.fashialies.blogspot.com

    xAlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige outfit, staat je echt super en het is een goede inspiratie :D Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh heel leuk, het past allemaal perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ah, super! en wat zit je haar leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooie outfit! En ik ben jaloers op je haar haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. You are very beautiful!!! Love your outfit!

    beautyofheworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi meisje! :) en een hele leuke ketting trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. erg leuke outfit, je sandalen zijn mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.