zaterdag 8 september 2012

Outfit

Nou, dat waren dan de twee dagen voor de klas! Ik ben best wel tevreden over hoe het is gegaan. Ik had als tip meegekregen om gewoon rustig aan te beginnen. Ik moest vooral niet willen dat al het werk af zou komen. Dus dat deed ik. De tweede dag ging zelfs alweer beter dan de eerste dag en vooral de vrijdagmiddag was lekker gezellig. Ik hoop dat het alleen maar beter wordt!

Ik ben vandaag vrij, wat ik nooit ben op een zaterdag. Vanavond ga ik als het goed is met vrienden pannenkoeken eten en daarna uit. Enjoy your weekend. Dit is wat ik draag vandaag.

Blouse - H&M, shorts - DIY, schoenen - H&M Divided, ring - Six, armbanden - Italië, ketting - Primark
Rita Ora - Young, single & sexy (luister)

32 opmerkingen:

  1. Ik vind je shorts nog steeds heel erg leuk! Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh, ik vind je outfit echt heel erg leuk deze keer! :D Die ketting is heel leuk en veel plezier met je vriendinnen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een hele leuke outfit! fijn dat het zo goed gaat voor de klas, en veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het mogelijk dat je foto's en outfits steeds mooier worden? Ze zijn namelijk elke keer al super mooi haha! Veel plezier vanavond! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah super! Hele schattige kleurencombinatie, past bij je gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie outfit met die zachte kleurtjes. Je ketting is echt leuk, jammer dat ie uit Italië komt hihi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is het lang geleden dat je deze ketting hebt gekocht? Vind hem echt prachtig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is ongeveer anderhalf jaar geleden en ik kocht hem in Londen ;).

      Verwijderen
  8. Die shorts zijn tof. Maar ik vind die blouse ook mooi.
    Die zachte kleuren staan je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leeuk! En fijn dat het goed gaat met voor de klas staan :). Veel plezier vanavond x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele leuke outfit en fijn dat het goed ging!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat het zo goed gaat voor de klas, had ook niet anders verwacht eigenlijk. Echt super! Je outfit is ook leuk en die ring, lovezz!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke outfit toch weer,
    en ik vind je ketting echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie outfit, veel plezier dit weekend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat het zo goed ging voor de klas! Je outfit is weer heel leuk zoals altijd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoals altijd, mooie outfit! Ik vind je sieraden heel erg mooi deze keer en dat broekje heeft echt een hele mooie onderkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je prachtige lange benen!! En leuke outfit natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat het al goed gaat voor de klas! Leuk broekje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gave outfit en je bent een mooi meisje!
    ik ga je volgen ;)

    xo
    http://myliveinphotographss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh u are soo pretty... I love your since of style =)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. kei mooi :-)
    jou stijl is echt de max.
    mss volgende keer zonder panty, of eentje die nog iets lichter is. Vanwaar heb je die?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke stijl.
    P.s. zou ik mogen vragen hoe jij je witte rand rond je fotos weg hebt gekregen?
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je ziet er echt super uit! Leuke schoenen ook x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je outfit echt ontzettend leuk! Ontzettend fijn dat het goed gaat =)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke sieraden! En jij kan het echt heel goed hebben, zo'n broekje over een panty. Ik heb echt worstenbeentjes helaas.. terwijl ik het wel super leuk vind!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.