donderdag 3 januari 2013

3 januari

Terwijl ik deze blogpost typ, eet ik een lekker cupcakeje en drink ik een beker koffie. Vandaag was best wel weer een fijn vakantiedagje! 's Ochtends deed ik héel even iets voor school, een uurtje of zo. Daarna ging ik naar buiten om nog wat foto's te maken. In de winter is het buiten niet zo boeiend, maar deze foto's hebben toch wel wat! Daarna kwam mijn moeder met het idee weer eens mijn kamer op te ruimen en schoon te maken. We zijn denk ik wel 2 à 3 uur bezig geweest. Mijn moeder helpt me altijd heel goed spullen weg te doen, haha. Dit keer vooral veel oude boeken en tijdschriften. Als ik niet weet waar ik sommige dingen moet laten, stop ik het altijd op de raarste plekken. Nu zijn echt al mijn kastjes opgeruimd en kan ik denk ik alles wel weer vinden! Nu hoef ik niks meer. Ik heb zin om vanavond Wie is de mol? te kijken. Jullie ook?



40 opmerkingen:

  1. Mooie foto's en geniet nog even van je vakantie! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's zeg! En ja, ik heb zin om Wie is de mol? te kijken, na werken ga ik me lekker installeren voor de tv haha! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh wauw, wat is die tweede foto apart! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's alweer! De winter vind ik altijd wel iets speciaals hebben...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Ik heb ook heel veel zin in Wie is de Mol! Ik volg het nu echt al heel erg lang en het is ieder jaar weer super leuk! :) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's!
    Nu je het over opruimen hebt, misschien dat ik mijn kamer ook maar eens een flinke opruimbeurt moet geven

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw deze foto's zijn inderdaad erg mooi geworden! Vooral de tweede vind ik mooi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's weer! Ik heb ook zin in Wie is de mol? vanavond! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaa, komt wie is de mol? Ben blij dat je het zegt hahaha, anders was ik het helemaal vergeten! Super mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah ja eindelijk weer wie is de mol! Haha.
    Mooie foto's heb je gemaakt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw! Die laatste foto vind ik echt prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's! Grappig dat je moeder je wil meehelpen met opruimen. Ik ben ook weer erg benieuwd naar WIDM! XO

    The wine of fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's! Geniet nog van je vakantie. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yeah, ik ga het vanavond ook kijken! En mooie foto's inderdaad. Ik wil je camera ook zoooo graag, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh die eerste foto is mooi! Ik zit klaar voor widm hoor, leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's weer! Ondanks dat er geen sneeuw is zie je toch echt wel dat het winterfoto's zijn. En óf ik zin heb in Wie is de Mol?! Ik ga zo nog snel even douchen en dan zit ik weer klaar op de bank hoor, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's! Een opgeruimde kamer is altijd zo fijn hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto's! Ik krijg nu ook zin om te fotograferen haha. En true, dat wie is de mol komt heb ik inderdaad weer gehoord, haha. Ik kijk alleen zelf niet, niet zoveel zin. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, prachtige foto's, vooral die tweede!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die tweede foto is echt prachtig, helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lekker dagje, wie is de mol? was erg leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik probeeer het altijd te volgen. Maar ik ben niet zo'n goede serie kijker helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's! En ja ik kijk ook, lekker spannend altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, wat een prachtige foto's! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke foto's!
    Ik ruim eens in de maand mijn kamer altijd helemaal op,
    maar ik ga nu mijn kamer veranderen dus ik ga het nu helemaal leegstrippen haha!

    Liefs Marieke,
    2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super mooie foto's! Ik ben ook van plan om, tussen het leren door, mijn kamer eens grondig op te ruimen. Want ik ben nu om de 5 minuten afgeleid door alle rommel die hier ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke foto's! Handig zo een moeder. Mijne wil ook altijd alles bewaren net als ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. echt prachtige foto's! Welk seizoen er ook is, elk seizoen heeft z'n charments hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie foto's! En beter een uurtje aan school werken, dan helemaal niet, toch? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die laatste foto vind ik leuk met die rode besjes..bloemetjes? Ik heb zelf soms echt een schoonmaaktik dus mijn kamer ziet er meestal wel clean uit haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nice blog!

    http://n-julie.blogspot.fr/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.