dinsdag 13 augustus 2013

Outfit

Vandaag vond ik het weer 'ns tijd om outfitfoto's te maken. De jeans kocht ik vlak voordat ik op vakantie ging. Hij zit echt heel lekker en ik vind hem zo mooi licht! Het topje kocht ik van een fashioncheque die ik vorig jaar op mijn verjaardag kreeg. Daar ben ik ook heel blij mee. En de blazer hebben jullie al vaker langs zien komen. Hij combineert gewoon erg fijn!

Verder niet veel boeiends hier, dus ik laat het hierbij. Kus!

Blazer, jeans, oorbellen - H&M, top - Steps, schoenen en armbanden - Primark, ring - Six

50 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit! Vooral dat topje ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie outfit! Ik vind je top en jeans heel erg tof, het is inderdaad een hele mooie lichte spijkerbroek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie outfit, die blazer is erg leuk! Deze outfit staat je prachtig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige outfit! De kleuren zijn echt heel mooi, die broek is echt in een heel mooi blauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie top, ik vind het printje echt geweldig! En wat een leuk kleurtje nagellak heb je op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die jeans hebben inderdaad een ontzettend mooie kleur!
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie outfit! De kleuren staan je echt mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi, wat ben je toch ook een knapperd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie outfit! Je topje is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke outfit! Echt een geweldige top en je oorbellen staan er ook helemaal leuk bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie outfit, ik ben vooral fan van je broek, leuk kleurtje. Verder wil ik nog even zeggen dat je echt een mooi figuur hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit (:
    je oorbellen zijn echt heel erg mooi!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kleurtjes! Staat je prachtig! En hele mooie heels!

    XX Red Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfit! Je hebt echt een droomfiguur, je benen; wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke outfit. De broek heeft inderdaad een hele mooie lichtblauwe kleur! Het staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, hele mooi outfit!
    De mint kleur staat je echt prachtige, en die hakken... prachtige lange benen heb je:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke outfit en mooie foto's!
    Je jeans heeft een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit en mooi gecombineerd!
    & Prachtige foto's ook. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geef mij jouw benen maar haha, echt mooi! Dit staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke outfit en wat een mooie foto's!

    Liefs, Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke outfit! Ik vind je heels prachtig. Ik heb ook zo een soort gelijke jeans gekocht laatst bij de Zara :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooi en wat een benen! Je blog ook, ziet er leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gecombineerd en inderdaad je benen om jaloers op te worden, gewoon. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg leuke outfit ! En mooie schoenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die schoenen!! En dan die kleur bij die broek, heeel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooie outfit. dat blauwe met die oorbellen en je nagels is echt super gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Echt een leuke outfit! Staat super x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie outfit draag je hier. Je broek heeft een mooie kleur! Je nieuwe header is ook erg gaaf geworden, ik had hem nog niet gezien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, echt een prachtige outfit! :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke outfit! De broek staat je heel mooi, en mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie outfit! Heel erg zomers, staat je goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Looking good! Weer die prachtige oorbellen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, je schoenen zijn echt heeeeeel mooi!

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super leuk gecombineerd! Die blazer vind ik zo leuk, pretty girl ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke outfit!
    Ik volg je op de blog en op lookbook, ik ben sindskort namelijk ook daar actief :)

    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie outfit! Vooral de blazer vind ik heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hele mooie foto's! Je top en hakken zijn prachtig!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.