zaterdag 22 maart 2014

Outfit

Hoi, hoi. Het is weer lekker weekend. M'n week was best wel weer druk. Ik had dinsdag bijvoorbeeld een ouderavond op school, die tot kwart voor 10 duurde. En ik had ook twee middagen belangrijke besprekingen. Verder heb ik ook een nieuw fitnessschema gekregen in de sportschool. Ik heb er nieuwe oefeningen bij zoals lunges met gewichtjes, deadlifts en nog een oefening voor de triceps. En dat heb ik elke dag gevoeld, haha! Ik ga trouwens binnenkort nog wel eens schrijven over wat ik in de sportschool doe, omdat ik nu andere dingen doe dan eerst. Vanmiddag komt Huy gezellig m'n vakantiefoto's bekijken en 's avonds heb ik een housewarming van een oud-klasgenootje. Op m'n outfitfoto's zie je mijn nieuwe kleding die ik in Barcelona kocht. Ik ben gek op het rokje!

Top, skaterskirt - Pull & Bear / ketting - Bershka / schoenen - H&M / armbanden - Primark

29 opmerkingen:

  1. Erg leuke outfit heb je aan =)
    Wat een schattig rokje !
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Dat rokje is echt vrolijk :) Mooie foto's! En veel plezier vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Die skaterskirt is echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, de top en skaterskirt zijn echt geweldig!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Looking good! :-) En wat leuk dat je weer een nieuw schema hebt voor in de sportschool. Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit, vooral de tekst op je shirt;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het weekend is nog lekkerder na zo een drukke week! Je rokje is echt geweldig :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie outfit, dat rokje vind ik echt supermooi,
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk rokje!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het rokje is zó leuk! Ik kan er naar blijven kijken. Het shirt is natuurlijk ook geweldig, love it! En natuurlijk veel plezier vanavond :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die rok is zo tof, mooi meisje ben je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het rokje zo ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw super leuke outfit! En dat rokje vind ik zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ik wil echt jouw warderobe zeg, je hebt zoveel verschrikkelijk leuke kleding! Dit is echt een hele toffe outfit, lekker vrolijk zo met dat rokje :) En natuurlijk het perfecte shirt voor een blogger. XX Pauline
    fashionosaur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal mijn smaak, super leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwie wat heb je een toffe stijl! Je top is echt enorm vet! vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die rok is echt GEWELDIG! Ik vind het echt een enorm leuke outfit!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een onwijs leuke outfit, je rokje is zo geweldig leuk! :)
    Jammer genoeg kan ik 'm nergens vinden op de site, anders had ik 'm ook graag willen hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jaja, echt een heel leuk rokje! Je hebt echt een mooie blog, met superleuke foto's! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee topitems, leuke outfit! Zoals ik al zei op Instagram, het rokje is zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi
    wat een leuke outfit.
    staat je heel leuk.
    mvg debby

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.