zondag 6 juli 2014

# 034 - Instagram - week 27

Afgelopen week was mijn laatste werkweek! De hele klas moest opgeruimd en schoongemaakt worden. Ik gaf nog wel lessen, maar gaf de kinderen ook een WK-boekje en kleurplaten om te maken. Heerlijk dat ik volgend jaar weer in hetzelfde lokaal aan dezelfde kinderen les mag geven! Op vrijdag sloten we af met een heel gezellig teamuitje. Gisteren had ik, zoals je kon lezen, een familiedag. Ik hoopte dat het nog wat zou worden, maar dat was tevergeefs. Het was echt niet leuk. Er waren geen leeftijdgenoten en uit verveling heb ik maar alles door elkaar gegeten (taart, chips, barbecue, marshmallows..). Gelukkig waren we op tijd thuis voor de voetbalwedstrijd. Zo jammer dat Oranje telkens die mooie kansen miste! Maar uiteindelijk kwam het goed met de penalty's.. wat waren die mega spannend zeg! Vandaag koos ik ervoor om eventjes in de sportschool te sporten in plaats van te gaan hardlopen. En nu dan maar genieten van het niks hoeven :)!

Volg me @denisekoopmans.


Mijn eerste, gezonde mugcake. Wat simpel en lekker! ✗ Nieuw t-shirt. ✗ Door naar de kwartfinale!


Last summer. ✗ Over een maandje heb ik sowieso mijn tan terug! ✗ Liedjes downloaden voor een leuke zomer cd.


Thee op woensdagochtend. ✗ Af! ✗ Musical van groep 8.


Morning. ✗ Pretty colours. ✗ Laatste werkdag!


Aw.. lief! ✗ Carpaccio.. lekker! ✗ Hoi.


OOTD. ✗ Taart.. :) ✗ Details.

22 opmerkingen:

  1. Heel erg leuke week heb je gehad. De laatste is altijd zo spannend, aftellen naar vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Wat fijn dat je nu lekker vakantie hebt, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je shirtje uit die eerste rij is leuk! fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, ik HOU zoveel van jouw Instagram foto's! :D dit klinkt weer als een leuke week, en wat heerlijk dat je nu vakantie hebt. Ik kan wel begrijpen dat je je tan terug wilt, want wow.
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je een kleurverschil hebt, dat wil ik ook weer haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk overzichtje! En lekker je laatste werkdagje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat ben je bruin op die ene foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie foto's en wat een kleurtje op die ene foto .. Jaloers haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk nieuw shirt! En wow wow wow, wat een bruin kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke fotos, wat heb je toch een geweldige kledingstijl. Ik zou graag eens in jouw kast willen kijken!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Instagram diary! :) Wat een leuk nieuw shirt! En liedjes downloaden is zo leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's! Wat ziet dat eten er heerlijk uit :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nahh Denise je bent zo prachtig en ik ben jaloers op je leven lieve kusjes Sara xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dit soort posts altijd zo leuk om te zien! Je foto's zijn altijd super mooi en het is leuker om het te kijken wanneer de foto's kleiner en in zo'n opstelling zitten zoals jij het hebt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto's! Wat ben ik jaloers op jouw tan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto's! Je ziet er altijd zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.