woensdag 10 september 2014

10 september

Goedemiddag :)! Het is weer woensdagmiddag, het enige middagje in de week dat ik 's middags vrij ben. En dat is best even fijn. Dan heb ik bijvoorbeeld weer even de tijd om een smoothie te maken (aardbeien-bosbes) en een beetje tot rust te komen. Deze week is iets anders dan normaal. Afgelopen maandag hadden we een studiedag, waarop we aan de slag gingen met groepsplannen en we presentaties kregen te zien over nieuwe methodes voor het vak sociaal-emotioneel. Aankomende vrijdag gaan we met de school op schoolreisje! We gaan naar Slagharen. Ik ben er zelf geloof ik ook één keer geweest, ik heb er wel zin in! Deze week is er ook een feestweek van de sportschool. Op maandag was er de Leisure World-mix die 1 uur en 3 kwartier duurde met bodypump, GRIT Strength, steps, tae bo en body balance. Heel gaaf om te doen, maar ik blijf GRIT het leukst vinden. Gisteren nam ik mijn zusje mee naar hiphop en sh'bam. Ik ga nu weer snel over in mijn chillmodus. Ik wil HNTM nog terugkijken en de laatste aflevering van PLL, wat blogs lezen, wat woordspelletjes doen op mijn telefoon, je kent het wel. Liefs!


Tove Lo - Not on drugs (luister)

10 opmerkingen:

  1. Ahh vrije woensdagmiddagen, heerlijk:) Zouden ze ook op middelbare scholen moeten hebben vind ik! Die smoothie ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kamer details heel erg leuk, en die smoothie ziet er lekker uit. Maareh, jij volgt dus ook pretty little liars? Ik ben aan de serie begonnen aan het begin van de zomervakantie en ik zit nu bijna in seizoen 3, gisteren heb ik weer achter elkaar 3 afleveringen gekeken omdat ik het echt zoo'n spannende serie vind. Haha! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh dat klinkt heerlijk zo'n middagje vrij, lekker genieten! & wat leuk dat je naar Slagharen gaat met de kids! Alvast heel veel plezier :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie foto's! Ik werk als ondersteunend orthopedagoog op een cluster 4 school en wij hadden dinsdag een studiedag, haha. Zijn ook met groepsplannen bezig geweest en de introductie van de nieuwe sociaal-emotionele methode ZIEN.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, en alvast veel plezier op schoolreisje. Slagharen is leuk! :) En ik zie dat je een nieuwe lay-out hebt (nu pas, of heb je 'm nog niet lang?), heeeel mooi is die! ♥ Echt herfstig. liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh heerlijk zo'n middag!
    gave header heb je x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die smoothie ziet er verbazingwekkend lekker uit, ga 'm ook eens proberen denk ik. Je nieuwe lay-out (als ie nieuw is haha) is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah zo leuk, op schoolreisje met kids. Ze zijn dan zo blij en opgewekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk artikeltje :) Veel plezier op schoolreis!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.