zaterdag 6 september 2014

Outfit

It's saturday again. Lekker weekend! Alleen jammer dat het weer een beetje treurig is, zo grijs. Vandaag weer een outfit op mijn blog voor jullie. Ik draag mijn nieuwe top die ik kocht in de H&M in Rome. Overigens de mooiste H&M waar ik tot nu toe ben geweest. Het was ruim, rustig en heel mooi opgezet. Ik ben heel blij met deze top. Ik vind het stofje leuk en hij zit echt heel lekker. En je kunt hem combineren met shorts, een skaterskirt of hoge jeans. Mijn sieraden heb ik voor de rest simpel gehouden. Mijn haar is weer 'op zijn langste punt' gekomen. Dit is de lengte die ik mooi vind. En precies dán is een kappersbezoek onvermijdelijk, want in de douche kom ik niet meer goed door mijn haar heen en het voelt gewoon droog aan aan de onderkant. Dus ja, ik denk dat ik helaas weet wat me te doen staat vanmiddag. Wie herkent zich hierin? En laat me weten wat je van mijn outfit vindt!

Cropped top, schoenen, shorts, ringen - H&M / oorbellen - Six / armbandje - Primark

16 opmerkingen:

  1. Erg mooie outfit zeg, super leuke top! Succes bij de kapper :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Normaal vind ik panty's en shorts niet zo leuk staan maar bij deze combi staat het je heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke outfit! Je hebt echt een mooi figuur Denise, en het is altijd fijn om je haar weer wat korter te hebben. Dan voelt het gelijk een stuk gezonder aan! Ik wilde die shorts ook nog graag kopen in het zomer seizoen, maar het is er niet van gekomen. Ik vind je shorts namelijk heel erg mooi. En ik vind het trouwens knap dat je op zulke hakken kunt lopen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het altijd zo leuk staan om een panty onder een shortje te dragen! En dat shirtje erop staat ook harstikke leuk!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat je echt heel mooi. En wat heb je een prachtig jaloersmakend figuur zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denise! Chic deze outfit.....Groet Edwin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit! Ik ga alleen naar de kapper als het écht nodig is, meestal maar 1 keer peer jaar... oops :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave outfit! Dat broekje is ook al zo leuk. De foto's die je maakt zijn heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie outfit weer! Ik vind je haar erg mooi, ook met die slag er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfit, de short staat je erg goed en een panty eronder vind ik ook erg leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi
    wat een gave outfit.
    het staat je heel leuk.
    de panty staat je ook leuk.
    mvg manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.