zaterdag 18 april 2015

Outfit

Yay, weer een outfitje :). Enorm toevallig dat precies vanóchtend mijn afstandbediening aan de deur werd gebracht. Ik heb dezelfde genomen als de vorige keer, die werkt prima. Als je nieuwsgierig bent, het is deze afstandbediening en hij werkt heel makkelijk. Je moet er wel eerst zelf een batterij indoen. Helaas kwam ik erachter toen ik al klaar stond om foto's te maken, haha. In mijn outfit draag ik allemaal kledingstukken die ik in Madrid heb gekocht. Ik vind het jasje zo mooi bij de enkellaarsjes passen. En ik heb mijn haar weer eens gestijld, dat is ook alweer een tijdje geleden. Gisteravond had ik een reünie van mijn basisschool. Het was leuk om wat oude klasgenoten en leraren te spreken. Vanavond spreek ik met vrienden af en verder ga ik gewoon lekker chillend het weekend door. Liefs!

Jasje, schoenen, broek, top - Bershka / armband - onbekend / ringen - H&M

Alesso - Cool (A-Trak Remix) (luister)

15 opmerkingen:

  1. Leuk topje Denise! Mooie outfit weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw weer een prachtige outfit! Ik zou het zo dragen. Lekker zomers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie foto's! Outfit staat je ook prachtig :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt en een leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, zomerse outfit! Prachtige foto's ook<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw je haar is echt lang zo! Hele Bershka outfit haha, ik vind die winkel zo leuk. Ik vind je suède jasje zo leuk, die staat je echt leuk. En die witte jeans vind ik ook heel tof. Hele mooie foto's! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Wat een mooie outfit en wat staat het je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie outfit! Vooral de laatste foto vind ik echt heel pretty :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke outfit! Je haar is ook heel mooi als het stijl is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie outfit en ook van die haar scherpe foto's! Echt mooi haha dit is de eerste keer dat ik op je blog kijk ,maar ik ga je sws volgen!

    liefs,

    www.meshiony.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waw wat ben je mooi! En wat een goede kwaliteit ook van de foto's.
    Heel leuke outfit. Spijtig genoeg past de kledij bij Bershka me nooit goed, want ik vind het jasje echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die blouse combineert goed bij je nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke outfit! Ik vind je schoenen ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.