vrijdag 8 mei 2015

Lace and blossoms

Gisteravond maakt ik nog wat foto's in 't avondzonnetje. Ik vind mijn haar echt lang lijken als het stijl is! Alleen jammer dat mijn haar met deze lengte altijd een knipbeurt nodig heeft. Elke avond kan ik weer een paar minuten in de douche staan kammen om die klitten eruit te krijgen. Op een gegeven moment komen die ergernissen tot een hoogtepunt en wordt de schaar erin gezet. Ik vrees dat het bijna zover is. Maar genoeg over mijn haar. Ik heb verder geloof ik ook niet zoveel te melden, hihi. Wat vind je van deze foto's?




19 opmerkingen:

  1. Je haar is echt ontzettend mooi zo!! Niet afknippen haha. Gewoon extra veel creme spoeling in de punten aanbrengen. Dat helpt bij mij nog wel eens haha. Je ziet er weer prachtig uit en een heel leuk shirtje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow inderdaad, je haar is zo lang! En mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's zijn het geworden! Je haar is op een mooie lengte, maar als het je irriteert kun je het inderdaad in overweging nemen om er een stukje af te laten knippen. Het groeit vanzelf wel weer aan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend mooie foto's! Je haar is zo mooi<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's. Ik herken je haar dilemma. Bij mij gaat maandag de schaar er weer in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave foto's! Het effect dat je erover heen hebt 'gegooit' vind ik ook heel erg mooi.
    Ik heb vrij (oke zeg maar gerust heel) lang haar, maar op gegeven moment wen je er gewoon aan. Ik vind het je heel mooi staan zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn haar heeft ook altijd zo veel klitten, maar ik stel naar de kapper gaan ook altijd zo lang mogelijk uit, haha :-) mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je toch mooooi! Je hebt de foto's trouwens heel leuk bewerkt!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw echt prachtige foto's! Je bent echt prachtig :) Vooral je ogen vind ik mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie sfeer op je foto's, een beetje mysterieus.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.